Vajon mi a vállalkozói siker 5 kulcs-tényezője

A vállalkozás nem más, mint annak a művészete, hogy a problémákra jövedelmező megoldást dolgozzunk ki. Minden sikeres üzletember vagy vállalkozó azzal kezdte felépíteni az üzletét, hogy beazonosított egy problémát, utána pedig előhozakodott egy megoldással erre a problémára, mielőtt még valaki más megtehette volna.

Íme a vállalkozói siker 5 kulcs-tényezője:

1.Találj egy szükségletet és töltsd be!

Apukám ezt úgy mondta, hogy a világ tele van lyukakkal. A Lyukakat meg kell találni a világban és be kell tömni.

Az emberi szükségletek és vágyak kimeríthetetlenek, végtelenek. Ezért az is igaz, hogy av vállalkozási lehetőségek szintén végtelen számúak. Az egyetlen korlátozó tényező, ami elválaszt a csillagos égtől, maga a gondolatmintázatod, ami a saját képzelőerőd szűkösségéből ered.

2.Találj egy problémát és oldd meg!

Bárhol is találsz egy széleskörű (= nagy a piac) megoldatlanságot, ami egy vevőnek problémát okoz, ez a másik oldalról nézve azt jelenti: adott a lehetőség számodra, hogy elkezdj és felépíts egy sikeres üzletet.

Egyszer réges-régen, még a fotózás korszaka előtt az egyetlen lehetőség a levelek sokszorosítására az volt, hogy indigópapírt tettek a normál papírok közé.

Úgy kellett írni, hogy a gépírás ne legyen hibás, mert a gépírónak az egész dokumentumot újra át kellett nézni, javítani minden egyes másolaton ugyanazt a hibát, méghozzá törléssel, vagy átírással tudták ezt megoldani. Ha szépnek kellett lennie a levélnek, akkor bizony lehetett újrakezdeni az egész oldalt az elütés miatt. Ez a folyamat csigalassúvá, és roppant nehézkessé tette a több példányos levelek “gyártását”. Időrabló tevékenység.

Aztán egy titkárnő, aki egy minneapolis-i irodában dolgozott egy kicsike cégnél, kitalálta, hogy összekeveri a színtelen körömlakkot liszttel, és ezzel lefesti a hibákat a gépelésben. Nemsokára a többi irodák többi titkárnői elkezdtek érdeklődni. Akkora igény keletkezett, hogy a “feltaláló” otthagyta a titkárnői állását és teljes munkaidőben elkezdte gyártani ezt a bizonyos hibajavító, amelyet ő csak “folyékony papír”-nak nevezett.

Pár évvel később megkereste őt a Gillette vállalat, és kivásárolta a hölgyet, méghozzá $47 millió dollárt fizettek neki.

 

A vállalkozói siker 5 kulcs-tényezője - számoljunk

3. Korlátlan lehetőségeid vannak

Mindenütt léteznek problémák, bárhova nézel. Az a feladatod, hogy találj egyet, és oldd meg jobban, mint ahogyan a múltban, valami elavult-bonyolult módon meg tudták oldani. Találj olyan problémát, amiből sok van, vagy minden embernek problémát jelent, és gondold végig, tudsz-e rá valami okos megoldást. Találj ki egy módszert, hogy jobb legyen egy értékesítési út, vagy egy szolgáltatást hogyan tudnál gördülékenyebbé tenni, vagy olcsóbbá, gyorsabbá, könnyebbé-  HASZNÁLD a képzeleted!

4. Összpontosítsd a figyelmed a vásárlóra!

Az üzleti siker kulcsa nem más, mint fókuszálni az ügyfélre, vagy vevőre. Váljék ez amolyan rögeszméddé! Koncentrálj arra, mik lehetnek a vevőd vágyai, szükségletei, vajon mit akar ő?

Folyamatosan gondolj a vevődre, gondolkodj az ő fejével! Gondolkodj azon, miért nyitja ki a pénztárcáját! Gondolkodj a problémáin. Lásd magadat úgy, hogy Te a vevődért dolgozol!

5. Taposd ki a siker útját! Ehhez személyesen Rád van szükség.

Ha egyszer felismerted a problémát és az ötletet, határozd el magadban, hozz egy döntést arról, hogy belerakod az idődet, a tehetségedet, az energiádat! Ezekre sokkal nagyobb szükség van az elején, mint a  pénzügyi befektetésre. A legnagyobb személyes vagyonok, melyek létrejönnek a világban, mind úgy kezdődtek, hogy volt valakinek egy kiváló ötlete, és személyes szolgáltatás formájában értékesítette.

A legnagyobb vagyonok mindig pénz és források és háttér nélkül kezdődtek. Mindig olyan személyek hozták létre, akik elő tudtak hozakodni egy ötlettel, aztán a szívüket-lelküket beletették abba, hogy olyan terméket vagy szolgáltatást állítsanak elő, amelyet valaki más megvenne.

A vállalkozói siker 5 kulcs-tényezője Keress üzleti lehetőségeket mindenütt!

AKCIÓTERV

  1. Keress üzleti lehetőségeket mindenütt!
  2. Fejleszd ki magadban a vállalkozói gondolkodásmódot!
  3. Folyamatosan maradj nyitott, és kíváncsi, keresd a kielégítetlen szükségleteket és a megoldatlan problémákat!
  4. Mindössze egyetlen gondolatra van szükséged, hogy meglegyen az első tízmilliód!


Csinálj többször tízmilliót, utána már könnyebb!

 

KÉSZÜLJ A LEGJOBBRA!

online képzés, amely elérhető lesz bárhonnan a VILÁGBÓL!

Pénzenergetikai Szeminárium bárhonnan

Dr. Lovas Gyöngyi DokiMarketing mentor, üzleti és kommunikációs tréner bejegyzései

Mik azok a paradigmák?

Mik azok a PARADIGMÁK? Ezek ugyebár fura, belénk rögzült gondolatok, amik a tudatalattinkban működnek. Rögzült viselkedésmintákat és gondolkodási sémákat “köszönhetünk” nekik. Nyilván nem is tudunk róluk, hiszen nem jönnek a felszínre, nem tudatosítjuk. Viszont...

A memória és az EGO könnyen átver

A memória és az EGO könnyen átver ÜZLETI Bio-gazdálkodás? Avagy: a memóriánk könnyen átver. Az EGO is. Azonban az energetika nem tud átverni. Soha. Ha úgy működsz, mint én, van egy kicsi “hatodik érzéked”, akkor simán el tudod fogadni a fenti megállapításomat. Kicsit...

Pénzenergetikai szeminárium
Pénzenergetikai Szeminárium Dr. Lovas Gyöngyi - Szabó Ilona - Posta János - Himer Csilla

Válj Tudatos Milliomossá! - Pénzenergetikai Szeminárium 2018

E-mail: uzenet@penzenergetikaiszeminarium.hu


Pénzenergetikai Blog |
 Adatkezelési tájékoztató | Impresszum